Bij Verfgoedkoop krijgen we veel vragen over het bestellen en leveren van producten daarom hebben wij een handig overzicht gemaakt zodat u snel het juiste antwoord kunt vinden op uw vraag. Wij versturen uw producten via transportbedrijf Transmission en transportbedrijf Trunkrs (avondleveringen). Hieronder staan de meest gestelde vragen beschreven, deze vragen gaan over het bestellen bij Verfgoedkoop.nl en over de levering van uw bestelling. Klik op de vraag om een antwoordt te krijgen. Staat uw vraag er niet tussen of heeft u een andere vraag? Neem dan gerust contact op met de klantenservice van Verfgoedkoop dit kan via de contact pagina of via de chatfunctie. U vindt de chat functie via het oranje chat symbool links onderaan de pagina.
Hieronder tref je de meestgestelde vragen aan, over het bestellen bij Verfgoedkoop en de levering van jouw bestelling. Klik op de vraag om het antwoord te krijgen. Mocht je nog met vragen zitten, neem dan direct contact op met onze klantenservice.
Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?
Transportschema Transmission
Alle bestellingen voor 15:00 op werkdagen worden dezelfde dag verzonden. Wij kunnen niet 100% zeggen wanneer de transmission uw bestelling daadwerkelijk aflevert, hiervoor ontvangt u een track & trace code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. Het volgende bezorgschema houden wij aan:
Maandag voor 15.00 besteld = Maandag verzonden, levering waarschijnlijk op dinsdag (gratis boven de 50 euro)
Dinsdag voor 15.00 besteld = Dinsdag verzonden, levering waarschijnlijk op woensdag (gratis boven de 50 euro)
Woensdag voor 15.00 besteld = Woensdag verzonden, levering waarschijnlijk op donderdag (gratis boven de 50 euro)
Donderdag voor 15.00 besteld = Donderdag verzonden, levering waarschijnlijk op vrijdag (gratis boven de 50 euro)
Vrijdag voor 15.00 besteld = Vrijdag verzonden, levering waarschijnlijk op maandag of zaterdag (gratis boven de 50 euro)
Zaterdag Voor 15.00 besteld = Zaterdag verzonden, levering waarschijnlijk op dinsdag (gratis boven de 50 euro)
zondag besteld = Maandag verzonden, levering waarschijnlijk op dinsdag (gratis boven de 50 euro)
Belsische klanten moeten rekening houden met 1 tot 2 dagen extra levertijd
Bezorg opties bij de verfmenger
Overdag levering - Binnen 1-3 dagen Uw pakket wordt binnen 1 tot 3 werkdagen verstuurd en overdag tussen 09:00-17:00 afgeleverd.
Afhalen in Leeuwarden Na betaling kunt u uw bestelling tijdens openingstijden afhalen op de Freark Damwei 12 in Leeuwarden.
Overdag levering - Direct verstuurd Uw pakket wordt vandaag verstuurd en tussen 09:00-17:00 afgeleverd. (werkdagen)
Zaterdag levering Uw pakket wordt op zaterdag afgeleverd
Overdaglevering 1 - 3 werkdagen Als u deze optie selecteert wordt uw paketje volgens het algoritme van de transporteur in 1 - 3 werkdagen aan u geleverd. Dit kan dus betekenen dat de transporteur voorrang geeft aan pakketjes die direct geleverd moeten worden. Voor een bestelling boven de €50 is deze optie gratis bij een bestelling onder de €50 worden €7,00 transportkosten inrekening gebracht.
Overdaglevering Direct verstuurd Als u deze optie selecteert wordt uw bestelling direct naar u verzonden om deze zo snel mogelijk bij u te krijgen, vaak is dit de volgende werkdag nog. De extra kosten voor deze optie bedragen €2,99
Zaterdag levering Als u deze optie selecteert wordt uw bestelling op Zaterdag bij u aangeboden de extra kosten van deze optie bedragen €4,99
Op de volgende dagen vindt er geen transport plaats, bestellingen worden dan automatisch doorgeschoven naar de eerstvolgende werkdag.
Tweede Paasdag 10 april 2023
Hemelsvaartdag 18 mei 2023
Tweede Pinksterdag 29 mei 2023
Eerste Kerstdag 25 dec 2023
Tweede Kerstdag 26 dec 2023
Oudjaarsavond 31 dec 2023
Nieuwjaarsdag 1 jan 2024
Let op!
Mochten er producten niet op voorraad zijn, dan ontvang je hierover z.s.m bericht of bellen wij jou. Deze producten zullen, indien gewenst, later geleverd worden. Voor meer info kijk je direct bij onze bezorgservice of neem contact op met de klantenservice.
Voor België moet je rekening houden met 1 tot 2 dagen extra levertijd. Wij zijn van hierin afhankelijk van andere transportbedrijven.
Gemiddelde transportkosten per colli zijn 8 euro (dit zijn de kosten welke wij voor onze rekening nemen)
Gemiddelde transportkosten per pallet zijn 54 euro (dit zijn de kosten die wij voor onze rekening nemen)
Ik heb een beschadigde bestelling ontvangen
U kunt een melding maken van een beschadigde bestelling via ons serviceformulier. Klik hier voor onze servicepagina.
Bij Verfgoedkoop verzenden wij dagelijks vele pakketjes, om er voor te zorgen dat uw pakketje zonder schade bij u bezorgd wordt verpakken wij uw bestelling altijd veilig en zorgvuldig. Uw bestelling wordt verpakt in een doos met dempende materialen. Toch kan het soms voorkomen dat een bestelling beschadigd tijdens het transport. Mocht u een beschadigde bestelling hebben ontvangen doe dan het volgende: 1. Controleer altijd de volledige bestelling, voordat je ervoor tekent, 2. Heb je schade? Vermeld dit op het document van de bezorger, 3. Noteer de naam van de bezorger, 4. Neem foto’s van de beschadigde producten. Uw schade is bij bovenstaande punten verzekerd tot € 3,40 per kg.
Om uw beschadigde bestelling in behandeling te nemen en deze schade bij het transportbedrijf te claimen hebben wij de volgende informatie nodig: 1. Het document waarop is getekend, 2. De naam van de bezorger, 3. Foto’s van de schade 4. De factuur van uw bestelling. Heeft u de bovenstaande documenten? Vul dan het retourformulier in. Wij gaan uw schade nu verder afhandelen, binnen 2 tot 3 werkdagen nemen wij contact met u op. Als u nog vragen heeft over een beschadigde bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.
Er is een product van mijn bestelling niet geleverd
Als er een product niet geleverd is, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij sturen namelijk het ontbrekende product zo snel mogelijk kosteloos naar u op. U kunt melding maken van het ontbrekende product via ons serviceformulier. Klik hier om contact op te nemen met verfgoedkoop.
Kan ik ook zakelijk bestellen?
Dat kan zeker. Wij bieden zakelijke accounts aan voor onder andere vakschilders. Meld u hier gratis aan!
Hoe bestel ik verf met de juiste kleur?
Verfgoedkoop kan afhankelijk van het product het product in elke gewenste kleur mengen wij maken gebruik van Officiële mengmachines en professionele pigmenten. Hierdoor zijn alle kleurnummers beschikbaar, vanuit iedere beschikbare kleurenwaaier. Staat de gewenste kleur er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij beschikken over meerdere types verfmengmachines. Zo kunnen wij bijna alle kleuren mengen. Dat betekent dat wij ook kleuren kunnen mengen van de bekende bouwmarkten en verfmerken. voor bepaalde producten geldt dat deze niet op kleur gemengd kunnen worden, dit staat bij de betreffende producten vermeld.
Wat zijn de verzendkosten bij Verfgoedkoop.nl?
Bij een bestelling van 50 euro, of meer, zijn er geen verzendkosten. Bestel je voor minder dan 50 euro, dan worden er verzendkosten in rekening gebracht de kosten zijn afhankelijk van wat uw bestelling. Let daarom goed op tijdens het afrekenen. Op Verfgoedkoop.nl zijn de meeste bestellingen 50 euro of meer, waardoor verzendkosten komen te vervallen. Helaas betekend gratis verzending niet dat wij als bedrijf dit niet hoeven te betalen. Hierbij een overzicht van de kosten die wij maken om een zending bij u geleverd te krijgen.
Gemiddelde transportkosten per colli zijn 8 euro (dit zijn de kosten die wij voor onze rekening nemen)
Gemiddelde transportkosten per pallet zijn 54 euro (dit zijn de kosten die wij voor onze rekening nemen)
Is het mogelijk om een bestelling op te halen?
U bent van harte welkom in één van onze winkels. Neem van tevoren contact met ons op via de klantenservice om er zeker van te zijn dat uw producten op voorraad zijn. Als u nog geen bestelling heeft geplaatst dan kunt u ook ter plekke uw verf kopen. Daarbij kunt u vanzelfsprekend advies op maat verwachten. Het Bezoekadres is:
Heer Ivostraatje 40, 8911 DZ Leeuwarden (verf winkel) (Parkeren voor de winkel is mogelijk)
Freark Damwei 12, 8914 BM Leeuwarden (magazijn) (Parkeren voor de winkel is mogelijk)
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Bij verfgoedkoop vinden we het belangrijk dat er geen schade ontstaat tijdens de bezorging van uw producten. daarom verpakken wij uw producten altijd zorgvuldig, in stevige kartonnen dozen en plastic folie. Daarnaast wordt er dempend materiaal in de dozen gestopt om de kans op schade te minimaliseren. Alle blikken en emmers worden op een speciale manier verpakt en kunnen tegen een stootje. Bij grote orders kan het voorkomen dat u meerdere pakketten aangeboden krijgt. Heeft u een andere vraag of wilt u uw bestelling komen afhalen? Kijk dan op onze klantenservice pagina.
Ik kan een product niet vinden op Verfgoedkoop.nl
Mocht u een product niet op Verfgoedkoop.nl zien staan, neem dan contact op met onze klantenservice, dan helpen wij u vinden wat u zoekt. Het kan dus zijn dat wij wel producten op voorraad hebben, maar nog niet op de webshop geplaatst hebben. Kunt u een product niet vinden ga dan naar onze klantenservice en neem contact met ons op. Wij helpen u graag telefonisch, per e-mail of chat verder.
Wat is de status van mijn bestelling?
Na uw bestelling bij Verfgoedkoop.nl ontvangt u een aantal e-mails. Controleer voor de zekerheid ook uw spam folder, mocht u na uw bestelling nog niets hebben ontvangen. Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat kan je verwachten? Direct na je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Zo weet u dat wij aan de slag gaan om uw bestelling in orde te maken en klaar te zetten om te verzenden. Als uw bestelling onze winkel verlaat ontvangt u van ons een verzendbevestiging. In deze verzendbevestiging zit een Track & Trace code. Zo kunt u uw bestelling volgen via onze bezorgservice.
Ik wil het adres wijzigen van mijn bestelling
U kunt uw adres eenvoudig wijzigen via uw account. Heeft u uw al een bestelling geplaatst maar heeft u het verkeerde adres ingevoerd? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder! Is uw bestelling al verzonden en heeft u van ons al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om het adres voor uw bestelling te wijzigen.
Ik ben niet thuis als mijn bestelling wordt geleverd
Als u op de dag dat uw bestelling geleverd wordt niet thuis bent zal het transportbedrijf uw bestelling een tweede keer proberen te bezorgen. Als u tijdens het eerste bezorgmoment niet thuis was ontvangt u een briefje om een nieuwe afspraak te maken met het transportbedrijf. Mocht u ook tijdens het tweede bezorgmoment niet thuis zijn dan worden de pakketjes retour gestuurd en worden er transportkosten in rekening gebracht.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Als u uw bestelling nog niet ontvangen hebt(heeft) controleer dan altijd eerst de Track & Trace code die u van de bezorgservice heeft ontvangen. Hier staat vaak informatie over het bezorgmoment. Mocht de bestelling er dan nog niet zijn, dan kan het zijn dat u niet thuis was. De levering kan de volgende dag komen. Controleer hiervoor uw brievenbus of er geen notitie van de bezorgservice ligt. Het kan zijn dat het pakket wellicht bij de buren of een buurtpunt is geleverd. Staat het bezorgadres juist genoteerd? Controleer uw bestelling en de Track & Trace code. Mocht het adres niet juist zijn neem dan contact op met de bezorgservice.